WOJCIECH
MICHERA
|
Obraz
- ciało - obraz |
2 |
|
|
|
FRANCOIS
LISSARRAGUE, ALAIN SCHNAPP |
Malarstwo Greków
czy Grecja malarzy? przełożył
Wojciech Michera
|
3 |
|
|
|
CYNTHIA
KLESTINEC |
Vesalius
i kultura druku: publiczna sekcja zwłok jako rytuał intymny,
przełożyła Katarzyna Przyłuska |
15 |
|
|
|
JONATHAN SIMON |
Technologia
widzialna i niewidzialna. Anatom, ciało i publiczność.
Honore Fragonard i Gunther von Hagens, przełożyła Katarzyna
Przyłuska |
25 |
|
|
|
ANNA WlECZORKIEWICZ
|
Kobieta-Małpa,
Kobieta-Niedźwiedź. Historia spojrzenia na Julię Pastranę |
40 |
|
|
|
WOJCIECH
MICHERA
|
Kompleks
Echidny (Bestia wizualna) |
47 |
|
|
|
JAŚ ELSNER
|
Patrzeć
i mówić: ekfraza w ujęciu psychoanalitycznym, przełożył
Wojciech Michera
|
68 |
|
|
|
KATARZYNA
MURAWSKA-MUTHESIUS |
Praca dowcipu rysunkowego, przełożyła
Katarzyna Przyłuska |
82 |
|
|
|
ŁUKASZ
ZAREMBA |
Wenecja
- Kinszasa. Niewidzialne miasta
|
89 |
|
|
|
ALEKSANDRA
MELBECHOWSKA-LUTY |
Harmonia mundi.
Kilka refleksji o obrazowaniu Stanisława Fijałkowskiego |
100 |
|
|
|
YANNIS
PAPADOPOULOS |
Dzikie
zwierzęta - teatr - bogowie, przełożyła Iwona Kurz |
110 |
|
|
|
SZYMON
WRÓBEL |
Czarowanie
reprezentacji |
119 |
|
|
|
ZBIGNIEW OSIŃSKI
|
Dzieło
Jerzego Grotowskiego jako przedmiot badań |
132
|
|
|
|
KATARZYNA BARAŃSKA |
Dom-
droga do Supraśla |
158 |
|
|
|