ZBIGNIEW
BENEDYKTOWICZ |
Kontynuacje |
3
|
|
|
|
JERZY
S. WASILEWSKI |
Etnolog
w podróży. Smutek Arktyki
w masce święta, w szamańskim kostiumie |
5
|
|
|
|
|
CHOREA
|
|
ANNA
BOGDANOWICZ |
Bułgarska
banica z serem i szpinakiem, kawa „turka" i liście
winogron, czyli o potrzebie doświadczania Innego w
poszukiwaniu teatralnym |
15
|
|
|
|
TOMASZ RODOWICZ
|
Dlaczego
Antyk, czyli kondycja Europy. Stowarzyszenie teatralne Chorea
(2004-2006)
|
21 |
|
Po
Ptakach |
28 |
|
Projekt
„Bułgaria-Epos Bałkański" |
29
|
|
|
|
MARTIN
L. WEST |
Naprzód
ku przeszłości, przełożyła Marianna Cielecka |
30
|
|
Człowiek,
przeznaczenie i śmierć w tradycji indoeuropejskiej, przełożyła
Sara Rodowicz, przejrzał Włodzimierz Lengauer |
34 |
|
Muzyka
starożytnej Grecji - jej przekaz wtedy i teraz, przełożyli
Maciej Kaziński, Anna Bogdanowicz
|
43 |
|
|
|
KRZYSZTOF
BIELAWSKl |
Pajany
delfickie - kontekst historyczny |
52
|
|
|
|
DARIUSZ
KOSIŃSKI |
Chmury |
60
|
|
|
|
DOROTA
POROWSKA |
Tezeusz
i Tańce Labiryntu |
65
|
|
|
|
AGATA
ZYGLEWSKA-DIDUSZKO |
Tezeusz
w labiryncie |
69
|
|
|
|
MAŁGORZATA
SZUM |
Światło
antyku. Hode Galatan - Earthfall/Chorea.
Pierwsza część trylogii |
72
|
|
|
|
MAŁGORZATA
JABŁOŃSKA |
Taniec
- dramat ciała - ład świata |
75
|
|
|
|
ELŻBIETA
ROJEK |
Parę
myśli na temat treningu |
81
|
|
|
|
MACIEJ RYCHŁY
|
Pterodaktyl
w kompocie - subiektywne zapiski z pracy nad muzyką antyczną
w Chorei |
85
|
|
|
|
PIEŚNI |
wybrane
utwory z repertuaru „Orkiestry Antycznej" |
94 |
|
|
|
KRYSTYNA DUNIEC |
Ciało
w teatrze od transcendencji do transgresji |
95
|
|
|
|
EWA KLEKOT, TOMASZ
SZERSZEŃ
|
„Antropologia
nie wystarczy, żeby zrozumieć, co się dzieje z człowiekiem
w obliczu piękna..." Zapis rozmowy o Potędze
wizerunków Davida Freedberga
|
l00 |
|
|
|
PRZEOBRAŻENIA
KATEGORII ESTETYKI W ŚWIECIE MULTIMEDIÓW
|
|
ALICJA
KUCZYŃSKA
|
Zamknąć oczy, aby widzieć? |
106 |
|
|
|
KATARZYNA
KASIA |
Autor |
108
|
|
|
|
BOGNA
J. OBIDZIŃSKA |
Malarstwo
Prerafaelitów, czyli obraz, który może być sobą |
114 |
|
|
|
ALICJA
SAWICKA |
Intencje
reżysera. Zapis domniemań |
121
|
|
|
|
PIOTR
SCHOLLENBERGER |
„Transcendentalny
narcyzm" i filozofia sztuki |
128
|
|
|
|
MACIEJ ROŻALSKI
|
„Ożywianie"
obrazu jako metoda tworzenia dzieła teatralnego |
136
|
|
|
|
ALEKSANDRA
HIRSZFELD |
Greenaway
a la „Greenaway" - czyli Brytyjczyka
twórcze uniwersum w pigułce |
141
|
|
|
|
ALEKSANDRA
KOŚ |
Tekst
obrazu |
149
|
|
|
|
MARCIN
SUTRYK |
Czarny
kwadrat Kazimierza
Malewicza |
154
|
|
|
|
DANUTA
WRÓBLEWSKA |
Opowieść
o Hasiorze |
156
|
|
|
|
WIESŁAWA
WlERZCHOWSKA |
Poznałam
wielkiego artystę |
158
|
|
|
|
ALEKSANDER
JACKOWSKI |
Hasior
przypomniany |
160
|
|
Listy
Panka i Gielniaka |
162
|
|
|
|
JERZY PROKOPIUK
|
co
zrobić z Gurdżijewem? |
163
|
|
|
|
ZBIGNIEW OSIŃSKI
|
O
recepcji Gurdżijewa. Przyczynek |
165
|
|
|
|
JACEK DOBROWOLSKI |
„Guru
Gurdżijew" |
169
|
|
|
|
MIKOŁAJ
JEWRIEINOW
|
W
stronę filozofii teatru |
172 |
|
|
|
JULIA
HOLEWIŃSKA |
Perła
z lamusa |
175
|