| ZBIGNIEW
BENEDYKTOWICZ |
Antropologia
i Literatura |
2 |
| BARTŁOMIEJ
WALCZAK |
Granice
empatii: projekt etnografii eidetycznej Paula Stollera |
5 |
| AGNIESZKA
KARPOWICZ |
Doświadczenie
kolażu. Archiwum Leopolda
Buczkowskiego |
17 |
| JACEK
LEOCIAK |
Antygona
współczesna |
41 |
| PAWEŁ
STANGRET |
Krótka
historia awangardy w Lekcjach
mediolańskich Tadeusza
Kantora |
55 |
| ALEKSANDRA
MELBECHOWSKA-LUTY |
Elegia i
dramat. Nisze, przejścia, progi Jacka Sempolińskiego |
65 |
| ALEKSANDER
JACKOWSKI |
Jerzy
Jarnuszkiewicz – szkic do portretu |
71 |
| WOJCIECH
BAŁUS |
Gotyk bez
korzeni |
99 |
| ALEKSANDRA
MELBECHOWSKA-LUTY |
Rapsod
plemienny. Prywatne zapiski o sztuce Magdaleny Abakanowicz |
105 |
| BERND
STIEGHORST |
Tłum i
jednostka |
110 |
| TERESA
RYF ESBERT |
Magdalena
Abakanowicz |
111 |
| JOANNA
M. SOSNOWSKA |
Stara
artystka maluje |
112 |
| WOJCIECH
BAŁUS |
Dan Brown,
jego macho i problem prawdy |
121 |
| ARTUR
RUMPEL |
Napisy
pobożne w dekanacie tworkowskim |
123 |
| CZESŁAW
ROBOTYCKI |
Przeciw
Kopalińskiemu w stronę Bartmińskiego. O polskim słowniku
stereotypów i symboli ludowych |
129 |
| JERZY
BARTMIŃSKI |
Słownik
stereotypów i symboli ludowych |
135 |
| DOROTA
PIEKARCZYK, JOANNA SZADURA |
Chaber |
136 |
| ALEKSANDER
JACKOWSKI |
Na skróty.
Posłowie |
148 |
| MAREK
NOWAKOWSKI |
W kawiarni |
160 |
| |
W ogródku |
162 |
| JOANNA
PIETRUSZKA |
O tych, co
zostali. Starość na ukraińskiej wsi |
164 |
| JUSTYNA
CHMIELEWSKA |
Stara
historia Nowej Jerozolimy. Rzecz o Świętych Chrześcijanach
Syjonistach Muraszkowcach |
171 |
| WIESŁAW
SZPILKA |
Nie tak
dawno |
183 |
| KRZYSZTOF
BIELAWSKI |
Artysta w
kompocie. Odpowiedź
Maciejowi Rychłemu |
186 |
| |
|
|