Numer 1995/2 (0) - Konteksty

Wiesław Juszczak O Antropologii i symbolu 
*  O Antropologii i symbolu. Rozmowa 
Ludwik Stomma "Trzeba odjechać"... 
Małgorzata Baranowska Ukryta forma świata 
Sławomir Sikora Rosencrantz i Guildenstern nie żyją, czyli jak być. Shakespeare, antropologia i Toma Stopparda gra w teatr 
Ewa Klekot Dwie strony tej samej monety 
Aleksander Jackowski Katedra Kultury polskiej 
Andrzej Mencwel Wyobraźnia antropologiczna 
Małgorzata Szpakowska Lem i trzy ewolucje 
*  Jak rozumieć "Ziemi Urlo" 
Roch Sulima Józef Tkaczuk i inni, czyli o imionach widywanych na murach. Przyczynek do etnografii miasta... 
Zbigniew Osiński Grotowski wobec gnozy 
Leszek Kolankiewicz Aktorstwo w teatrze Grotowskiego 
Wojciech Dudzik O teatrze alternatywnym 
Jadwiga Bocheńska "Nieobojętna sztuka" i nie obojętny widz 
Mariusz Czubaj Teledyskowy obraz świata 
Raporty studentów
*  Gardzienice 
*  Holstebro 
*  Scheersberg 
*  Sejny 
Anna Beata Bohdziewicz Graffiti na murach Warszawy 1989-1990 
Recenzje
Paweł Rodak Wyobrażenia społeczne a nauki humanistyczne 
Mariusz Czubaj Elitarność jako wyobrażenie spoteczne 
Paweł Maciejko Rytm mitów 
Iwona Kurz Pop-mitologie 
Robert Sankowski Kino, telewizja i co dalej? 
Aneta Górnicka-Boratyńska Zrozumieć egzystencję 

Kontakt

Instytut Sztuki PAN
Redakcja kwartalnika Konteksty. Polska sztuka ludowa

ul. Długa 28,
00-950 Warszawa, skr. pocztowa 999

tel. (0-22) 50 48 243
tel. / fax. (0-22) 50 48 296

konteksty@ispan.pl
www.konteksty.pl

www.czasopisma.ispan.pl

Facebook

© Projekt i wykonanie strony www

Prenumerata

Zachęcamy do zakupu "Kontekstów" (także numerów archiwalnych) drogą internetową. Aby zamówić wybrany numer kwartalnika, należy skontaktować się z Działem Wydawniczym Instytutu Sztuki PAN, ul. Długa 28, 00-950 Warszawa, tel. 22 504 82 74, e-mail: wydawnictwo@ispan.pl.

Część tekstów w wolnym dostępie można przeczytać na naszej stronie: Czasopisma IS PAN

Numery Kontekstów dostępne są również w formie elektronicznej w bibliotece Central and Eastern European Online Library (CEEOL).

© Kwartalnik Konteksty