| Zbigniew Benedyktowicz | Wstęp | |
| Marc Shell | OK: lub Handel With Care (Przełożyli Maryla Sitkowska i Tomasz Żukowski) | |
| Łukasz Kiepuszewski | Zmierzch widzenia i widzenie zmierzchu | |
| Elżbieta Wolicka | Historia jako genealogia. Frideryka Nietzschego projekt przezwyciężenia nędzy XIX-wiecznych historizmów | |
| Ryszard Kasperowicz | Wolność historyka - uwagi o historii kryzysów Jacoba Burckhardta | |
| Andzej Pieńkos | Dom poetycki, dom groteskowy. Miejsce wyobrażone Viktora Hugo | |
| Marzena Gierga | Tajemnicze miejsca greckiej Sycylii. Ortygia - wyspa milości, życia i śmierci [cz. III] | |
| Jan Gondowicz | Nowa archeologia | |
| Alfred Jarry | Dzieła i myśli doktora Faustrolla. Patafizyka (przełożył Jan Gondowicz) | |
| Jan Gondowicz | Wstęp do metody Alfreda Jarry | |
| Dorota Majkowska | Świat melancholii | |
| Jacek Olędzki | Oui, j'en crios | |
| Sławomir Sikora | Nowe przestrzenie antropologii wizualnej | |
| Aleksander Jackowski | Ćwiczenia z pamięci. Powstanie Państwowego Instytutu Sztuki | |
| *** |
| * | Z Valentinem Reinboldem rozmawia Łukasz Nalaskowski | |
| Stanisław Cichowicz | Sen mara lub zmora i ja | |
| Adam Kilian, Jacek Sempoliński, Jan Witold Suliga, Zbigniew Benedyktowicz, Ireneusz Krzemiński, Sławomira Wierzchowska, Stefan Starczewski, Aleksander Jackowski | Ze spotkania z okazji wydania albuów Aleksandra Jackowskiego: "Obrazy ludowe" oraz "O rzeźbach i rzeźbiarzach" | |
| Bronisław Malinowski |
| Bronisław Malinowski | Fotografie i Dzienniki 1914-1918. Dziennik w ścisłym znaczeniu tego wyrazu | |