Zbigniew Benedyktowicz | Wstęp | |
Marc Shell | OK: lub Handel With Care (Przełożyli Maryla Sitkowska i Tomasz Żukowski) | |
Łukasz Kiepuszewski | Zmierzch widzenia i widzenie zmierzchu | |
Elżbieta Wolicka | Historia jako genealogia. Frideryka Nietzschego projekt przezwyciężenia nędzy XIX-wiecznych historizmów | |
Ryszard Kasperowicz | Wolność historyka - uwagi o historii kryzysów Jacoba Burckhardta | |
Andzej Pieńkos | Dom poetycki, dom groteskowy. Miejsce wyobrażone Viktora Hugo | |
Marzena Gierga | Tajemnicze miejsca greckiej Sycylii. Ortygia - wyspa milości, życia i śmierci [cz. III] | |
Jan Gondowicz | Nowa archeologia | |
Alfred Jarry | Dzieła i myśli doktora Faustrolla. Patafizyka (przełożył Jan Gondowicz) | |
Jan Gondowicz | Wstęp do metody Alfreda Jarry | |
Dorota Majkowska | Świat melancholii | |
Jacek Olędzki | Oui, j'en crios | |
Sławomir Sikora | Nowe przestrzenie antropologii wizualnej | |
Aleksander Jackowski | Ćwiczenia z pamięci. Powstanie Państwowego Instytutu Sztuki | |
*** |
* | Z Valentinem Reinboldem rozmawia Łukasz Nalaskowski | |
Stanisław Cichowicz | Sen mara lub zmora i ja | |
Adam Kilian, Jacek Sempoliński, Jan Witold Suliga, Zbigniew Benedyktowicz, Ireneusz Krzemiński, Sławomira Wierzchowska, Stefan Starczewski, Aleksander Jackowski | Ze spotkania z okazji wydania albuów Aleksandra Jackowskiego: "Obrazy ludowe" oraz "O rzeźbach i rzeźbiarzach" | |
Bronisław Malinowski |
Bronisław Malinowski | Fotografie i Dzienniki 1914-1918. Dziennik w ścisłym znaczeniu tego wyrazu | |