Zbigniew Benedyktowicz | Konteksty w „Kontekstach” | 4 |
Małgorzata Sady, Zbigniew Benedyktowicz | Służba sztuce, czyli o tym jak się to wszystko zaczęło – rozmowa o Międzynarodowym Festiwalu Sztuki Efemerycznej w Sokołowsku | 7 |
Zofia Leszko | Zapomniana perła Dolnego Śląska. Historia Sokołowska Görbersdorfu do roku 1945 | 12 |
* | O Fundacji In Situ | 19 |
Jolanta Męderowicz | Menument sztuki Bożenny Biskupskiej | 21 |
Magdalena Wicherkiewicz | Przestrzenie możliwe | 25 |
Mariusz Knorowski | Wytyczanie obrazu – w poszukiwaniu formy | 27 |
* | Menument. O twórczości Bożenny Biskupskiej | 29 |
Anna Maria Leśniewska, Zygmunt Rytka | Pomiędzy… rozmowa z Zygmuntem Rytką | 36 |
Zygmunt Rytka | Fotografie | 39 |
Zuzanna Fogtt | Służyć twórczości | 50 |
Janusz Zagrodzki | Andrzej Mroczek w labiryncie sztuki – z przeszłości do nieskończoności | 52 |
Jan Świdziński | Dwanaście punktów sztuki kontekstualnej | 57 |
Łukasz Guzek | Świdziński jako hydraulik czyli o uszczelnianiu kontekstu | 59 |
Andrea Pagnes | „Stan” sztuki performatywnej i czym ona w ogóle jest? | 63 |
Dorota Grubba-Thiede | Balans powiązany – pierwsze myśli o Międzynarodowym Festiwalu Sztuki Efemerycznej Konteksty 2017 | 69 |
Józef Robakowski | Okrutna kamera… | 81 |
Janusz Bałdyga | Performance Obroty – Konteksty, Sokołowsko 2012 | 84 |
Janusz Bałdyga | Performance Widok w okno | 85 |
Jan Elantkowski | Ruch i przestrzeń – rozmowa z Januszem Bałdygą | 86 |
Yola Kudela | Ślepcy prowadzący ślepców | 88 |
Andreas Savva | Cień i światło, Linia i kamienie | 90 |
Inês Rolo Rolo Amado | Efemeryczna permanencja | 92 |
Kuba Bąkowski | Czerwony kur | 94 |
Mariel Caranza | Za stołem #2 | 94 |
Jan Mioduszewski | Barricade | 94 |
Katy Connor | Hodowla krwi | 94 |
Krzysztof Żwirblis | Interwencja w przestrzeni publicznej: Muzeum społeczne | 94 |
Robert Bean, Barbara Lounder | Partytura wydarzenia Bycie-w-oddychalnym, spacer z adnotacją | 96 |
Berenika Partum | Idea sztuki feministycznej | 98 |
Ralf Peters | Głos w sztuce performans | 102 |
Ralf Peters | Śladem… | 104 |
Joanna Rajkowska | Horyzont zdarzeń | 105 |
Joanna Rajkowska | O trzech realizacjach w Sokołowsku | 107 |
Przemysław Kwiek | Co to jest APPEARANCE? | 108 |
Agnieszka Zalotyńska | In Situ | 113 |
Dorota Grubba-Thiede | Diorytowy Sześcian, lśnienie | 115 |
Charles Ryder | Droga do Meikle Seggie o Richardzie Demarco | 124 |
Jean-Baptiste Ganne | Samoupravlanje | 127 |
Laura Bartolomei | Studium miłości | 127 |
Robert Kuśmirowski | Tężnia 2014 | 130 |
François Emmanuel | Z Polski na Sardynię: tą samą ścieżką po górskim szczycie. O pracy parateatralnej z Ewą Benesz i Reną Mirecką | 133 |
Ewa Benesz | Emigracja | 139 |
Joanna Ruszczyk | Ja się nie znam na polityce – rozmowa z Mayą Gordon | 147 |
Alicja Jodko, Mariusz Jodko | Galeria Entropia | 151 |
Sandra Johnston | Wyrysowując oddech: czyny wagi wielkiej, chwile łaski. O sztuce Alastaira MacLennana | 160 |
Małgorzata Kitowska-Łysiak | Bezinteresowność | 166 |
Małgorzata Sady | Koji Kamoji – małe obrazki | 169 |
Martin Zet | Chcę być masowym grobem | 174 |
Martin Zet | Mobilny masowy grób | 175 |
Mark Leahy | Anamorficzny szkic [trace]: odkrywanie podwójności w wizerunku i zdarzeniu | 176 |
Marek Janiak | Do Szarży stojącej | 179 |
Ewa Nowina-Sroczyńska | Romantismus und heroismus und erotismus sometimes | 181 |
Adina Bar-On | 40 x 40 / Sentenced to Life, 2008–2010 dzieło sztuki performatywnej | 187 |
Adina Bar-On | Komunikacja wizualna poprzez codzienne poruszenie | 189 |
Adina Bar-On | No Matter 2 | 192 |
Caroline Bagnall | Live Art, First Movement / Level, Level Centre | 194 |
Rita Marhaug | Z Miłości do sztuki performance z Bergen | 197 |
Jerzy Hanusek | Jerzy Bereś w Sokołowsku | 203 |
Jerzy Bereś | Drżenie Podmiotu 1997 | 212 |
Jerzy Hanusek | Jak obserwować sztukę? | 217 |
Jacek Kasprzycki | Realność magii. O twórczości Joanny Krzysztoń i Grzegorza Rogali | 219 |
David Thomas | Przynieście mi głowę Ubu Króla | 222 |
David Thomas | Kompozycja i improwizacja | 224 |
Marilyn Arsem | Moja sztuka | 226 |
Marilyn Arsem | Kuracja / Uzdrowienie – performance | 227 |
John Newling | Szept na placu | 228 |
Marek Wasilewski | Metamorfozy WRO | 233 |
Piotr Zawojski | WRO – ukryte dekady wpływu na rozwój wiedzy o sztuce nowych mediów w Polsce | 237 |
Zbigniew Warpechowski | Konserwatyzm awangardy | 241 |
Zbigniew Warpechowski | Performare | 246 |
Anda Rottenberg | Zarysy Kształtu. O Akademii Ruchu | 251 |
Agnieszka Rayzacher | Jedno mam na celuloidzie, a drugie częściowo | 259 |
Nigel Rolfe | Czynienie i bycie | 265 |
Nigel Rolfe | Pełne koło | 267 |
Małgorzata Taraszkiewicz-Zwolicka | Półportret jako kolekcja czasu | 268 |
Alicja Cichowicz | Andrzeja Dudka-Dürera life performance | 271 |
Henryk Waniek | Mieczysław Litwiński | 274 |
John Schaefer | Mieczysław Litwiński | 275 |
Antoni Matuszkiewicz | Wieża | 276 |
Jacek Bąkowski | Moje Sny o lataniu | 278 |
Małgorzata Dobke-Krutulska, Leszek Krutulski | Witosław Czerwonka | 279 |
* | Kronika Kontekstów – Festiwalu Sztuki Efemerycznej w Sokołowsku | 280 |